Student!

Hejsan!
i fredags var det en teater och jag skulle spela student!
och angelica skulle vara valborgxD
och sture men andra ord en killes smeknamn skulle vara kung carl den 16:e gustaf eller enligt oss kung sture den 1:a gustafxD
men tove skulle vara viking och hon och en kille till skulle tra back en bänk men då satt valborg (angelica) sig och så drog de så hon ramladexDmen sen var det bara bra det var ganska kul=P men jag skulle kanske göra om det jag vet inte om jag skulle vilja=P
och så var jag men angelica och a*** i fredags;)
men det var allt för nu hejdå=)

puss och kram caracala<333

kolla in www.aaangelicaz.blogg.se  och www.aliciarudberg.blogg.se och www.systrarnablondin.blogg.se
och www.tabl.blogg.se och www.sweeetizheiy.blogg.se och www.toveblank-larssen.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0