Hej hej igen!

Tja tja!

jag har inget att göra så jag tänkte att jag kunde blogga lite för jag vet att jag skrev att jag ska sluta men det e svårt att släppa taget.
men i alla fall jag tror att jag kommer att blogga lite då och då för jag vill ha kvar den för det e ganska kul med bloggxD
men vet ni vad min mamma ska ut och äta på resturang med en kompis och min pappa jobbar och min bror e och uppträder så... jag och min syrra ska kanske på bio!
men vi vet inte vilken film vi ska se=/
men vi får se hur det går men i alla fall jag kommer inte sluta blogga helt jag kommer att skriva några inlägg om dan och så jag kommer inte sluta men det var allt för detta inlägg hej då!<33

huges ang kisses caracala<333


Kommentarer
Postat av: Angelica

Asså Carina, man fattar nada av det du skriver, använd komma tecken och punkt, annar pallar man ju inte läsa texten. Och skriv INTE e, jag får damp på det, det är bara konstigt att läsa i en blogg!!

2010-05-15 @ 09:24:37
URL: http://aaangelicaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0